Meniu Anunt
06-08-2019

Reteta succesului in marketingul online este prescrisa de The Pharmacy

share:

Reteta succesului in marketingul online este prescrisa de The Pharmacy
Sunt ei, chiar ei! Cine? The Pharmacy! Nu vand produse farmaceutice, ci iti ofera reteta succesului in online!

Vrei sa afli mai multe despre cum te pot ajuta? Echipa Titirez.ro a realizat un interviu cu specialistii The Pharmacy, pentru a-i cunoaste mai bine! "Farmacistii" gasesc intotdeauna tratamentul potrivit pentru campanii cu rezultate sanatoase.

Bineinteles ca ii implicam activ in domeniul imobiliar, pentru care s-au antrenat alaturi de clienti importanti, printre care ne numaram si noi… Titirezii!

Avand in vedere experienta acumulata si rezultatele pe care le-au avut de-a lungul timpului, am dorit sa discutam cu echipa The Pharmacy despre marketingul imobiliar si provocarile promovarii intr-o lume “digitala”.

Titirez.ro: Cum se vede piata imobiliara din aceasta perioada prin "ochi" digitali?

The Pharmacy: Piata imobiliara are un potential imens de dezvoltare, mai ales in online. Este o piata efervescenta, in continua crestere si ofera foarte multe oportunitati.

Noi am putut observa evolutia an de an, de la revenirea timida de dupa criza, pana la cresterile exponentiale din ultimii ani si este foarte interesant cum online-ul a contribuit la aceasta evolutie.

Suntem siguri ca online-ul a fost pentru multi jucatori un motor de crestere foarte important, poate chiar decisiv in ultimii ani.

Titirez.ro: Cum arata, din punctul vostru de vedere, campania ideala pentru un proiect rezidential?

The Pharmacy: O campanie integrata, care sa include mai multe canale si care sa puna foarte mult accent pe diferentiatorii proiectului. La baza campaniei trebuie sa fie imaginea proiectului rezidential, bine definita, iar totul trebuie sa fie completat de oferte punctuale, promotii speciale sau evenimente.

Titirez.ro: Stim cu totii ca marketingul imobiliar s-a mutat aproape complet in mediul online. Astazi, dezbaterea nu mai este daca TREBUIE sa ai o strategie digitala. Vorbim despre social media, Google sau portaluri si ne intrebam care este cea mai buna varianta. Credeti ca putem vorbi despre o batalie intre platforme? Sau mai degraba despe un ecosistem echilibrat, in care toate au rolul lor bine definit?

The Pharmacy: Trebuie sa fie un ecosistem echilibrat, o completare reciproca a canalelor de promovare. Am observat ca functioneaza foarte bine legatura dintre cautarile pe cuvinte cheie in Google si remarketingul (re-targetarea) pe Facebook. Daca adaugam in acest mix si prezenta pe portaluri, prezenta constant in Social Media sau campanii de oferte punctuale, atunci putem vorbi de o strategie completa si cel mai probabil eficienta.

Titirez.ro: Sa vorbim putin despre buget. Sunt multe voci care se tem ca bugetul unei campanii digitale "sare in aer" usor, iar costurile nu sunt previzibile. Adevar sau mit?

The Pharmacy: Mit! Costurile pot fi foarte usor determinate si tinute sub control, dar alocarea bugetului trebuie sa fie proportionala cu obiectivele stabilite. Bugetul este mereu un subiect delicat, mai ales pentru o prima ”incercare” pe online.

Avantajul major al online-ului este ca, fata de alte mijloace de promovare este usor masurabil si se pot raporta costurile de promovare fata de obiectivele indeplinite, obtinand astfel un reper clar de masurare a performantei.

Titirez.ro: Exista o reteta magica pentru succesul unei campanii in real estate? Sau vorbim mai degraba despre o strategie unica pentru fiecare proiect in parte?

The Pharmacy: Strategia este unica si personalizata, mai ales ca fiecare proiect este unic si are propriile caracteristici. Reteta magica, nu exista... Se pot realiza campanii eficiente din punct de vedere cost, dar succesul tine foarte mult si de imagine, reputatie sau relatia business-ului cu clientii. Daca lucrurile merg bine, online va amplifica efectul, dar daca sunt probleme, eficienta va scadea.

Titirez.ro: Care este cea mai reusita campanie din real estate pe care ati gestionat-o?

The Pharmacy: În acest moment gestionam numeroase campanii in domeniu, dar poate cea mai complexa este cea pentru Maurer Residence.

Am realizat de-a lungul colaborarii aproape toate tipurile de campanii posibile pe Google si Facebook, iar faptul ca proiectul imobiliar a capatat amploare si a ajuns unul dintre cele mai cunoscute la nivel national, ne face sa ne mandrim ca face parte din portofoliul nostru.

Titirez.ro: Care ar fi pasii principali ai unei campanii reusite in real estate? Cum ajungem de la "De vanzare" la "Sold out"?

The Pharmacy: Totul porneste de la stabilirea unei identitati. Stim ca poate fi destul de greu sa poti crea o imagine a proiectului care sa transmita exact acele elemente de diferentiere, dar acesta este primul si cel mai important pas, mai ales pe termen lung.

Al doilea pas este construirea infrastructurii de comunicare – vanzare: crearea site-ului, prezenta portaluri, stabilirea de parteneriate cu diferite agentii, pregatirea retelelor de Social Media si pornirea campaniilor de promovare.

Al treilea pas si cel mai important este optimizarea campaniilor de promovare si rafinarea acestora, astfel incat sa ajunga cat mai aproape de publicul tinta si sa livreze rezultatele dorite.

Titirez.ro: Chiar si o companie mica isi poate face o campanie digitala eficienta? Cum imi pot da seama daca promovarea Google si Facebook este potrivita pentru compania mea?

The Pharmacy: Orice companie din acest domeniu isi poate dezvolta o campanie de digital, totul depinde de strategie si de cum va defini rolul onlineului pentru partea de vanzare. Poate stabili ca online-ul sa fie un canal important care sa aduca vanzari directe sau sa aiba doar rol la nivel de brand. In orice caz, consideram ca promovarea online este obligatorie, chiar si pentru o companie mica.

Titirez.ro: Care este profilul persoanei tipice din Romania care isi cauta o proprietate si pe ce platforme o putem gasi?

The Pharmacy: Este greu de spus cu exactitate, dar in mare parte vorbim de cupluri tinere sau expati. Aceste doua categorii sunt cele care au un apetit crescut pentru achizitia de proprietati si ii putem gasi prin cautarile din Google sau prin campaniile targetate pe Facebook.

Nu sunt de neglijat cei ce doresc sa investeasca prin achizitia unei proprietati, dar este foarte important ca mesajele si paginile de vanzare de pe site sa fie adaptate fiecarui tip de public tinta.

--

The Pharmacy este agentia de marketing online care contribuie la succesul portalului Titirez.ro, avand grija ca noi sa crestem pe zi ce trece si ducandu-ne brandul in topul cautarilor din Google si in atentia tuturor persoanelor care cauta o proprietate.

The Pharmacy ofera servicii de promovare prin Facebook Ads si Google AdWords, este bine specializata in domeniul imobiliar si are rezultate foarte bune, agentia fiind de 6 ani pe piata. “Farmacistii” sunt caracterizati de seriozitate, perseverenta si profesionalism, intelegand perfect nevoile noastre. Sunt foarte inovativi, comunicativi, plini de initiativa si vin mereu cu idei bune, pe care le punem in aplicare in timp util!

Puteti afla mai multe despre The Pharmacy accesand site-ul lor: https://the-pharmacy.eu/