Meniu Anunt
20-06-2018

Den Braven Romania: vanzari cu 28% mai mari in 2010

share:

Den Braven Romania: vanzari cu 28% mai mari in 2010
Compania Den Braven Romania, unicul producator de spuma poliuretanica si hotmelt de pe piata locala, a inregistrat in anul 2010 o crestere cu 28 % a vanzarilor fata de cel consemnat in 2009.

Compania Den Braven Romania, unicul producator de spuma poliuretanica si hotmelt de pe piata locala, a inregistrat in anul 2010 vanzari totale in valoare de 39,5 milioane de euro, in crestere cu 28 % fata de nivelul de 30,8 milioane euro consemnat in 2009. Astfel, intr-un an considerat de specialisti drept cel mai dificil an al crizei economice, vanzarile de spuma poliuretanica au crescut cu 11% pe piata romaneasca, in conditiile in care sectorul local al materialelor de constructii a inregistrat scaderi de pana la 50%. Pe de alta parte, vanzarile cumulate din Romania si Republica Moldova au avansat  anul trecut cu 6% fata de 2009, la 19,9 milioane de euro, totalizand, astfel,  peste 50% din cifra totala de afaceri a companiei.

Crestere si la export

In 2010, exporturile totale ale companiei s-au majorat cu 62,7%, fata de 2009, ajungand la 19,6 milioane de euro. Exporturile de spume poliuretanice, produs care detine o pondere de circa 80% in vanzarile companiei, au avansat cu 65%, pana la 17,2 milioane de euro. In Romania, vanzarile de spume poliuretanice au crescut cu 11%, la 5,2 milioane euro. Cele mai importante vanzari au fost realizate pe pietele din Polonia, Austria, Italia, Cehia si Slovacia. Den Braven Romania exporta in prezent in 32 de tari, dupa ce a intrat, in 2010, si pe pietele din Vietnam, Argentina si Lituania. “Aceasta crestere spectaculoasa pentru o perioada economica dificila cum este cea prin care trecem se explica in primul rand prin faptul ca am investit in productie in 2007, deci inainte de criza, statutul de producator permitandu-ne sa oferim preturi avantajoase si sa exportam in 32 de tari, in numai trei ani de la inceperea productiei din Romania. Daca statul roman ar fi incurajat investitiile in productie in ultimii ani, am fi putut vorbi astazi de mai multe companii romanesti cu rezultate in crestere, chiar si pe timp de criza”, a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven Romania.

In Romania, ponderea vanzarilor in marile retele de magazine specializate in distributia materialelor de constructii a fost de circa 55%, cu o crestere de peste 50% pe acest segment, fata de anul anterior, comparativ cu nivelul de 45% inregistrat in anul 2007.

Target pentru 2011 : cresterea cifrei de afaceri cu 10%

“Pentru acest an ne-am stabilit o crestere de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vanzari din 2011 care vizeaza o majorare a cotelor de piata in Romania, precum si a cererii in crestere pentru exporturi, consemnata deja in luna ianuarie”, a afirmat Adrian State, directorul general al Den Braven Romania..