Meniu Anunt
15-11-2013

Ce mai ramane din autostrada Transilvania

share:

Ce mai ramane din autostrada Transilvania
Bechtel si-a desfasurat in permanenta activitatea in conformitate cu cele mai riguroase standarde etice.

Radiografia blocurilor noi din Bucuresti: Cifrele unei piete in picaj

Toata lumea se ingramadea sa construiasca si sa cumpere apartamente acum 3-4 ani. Astazi, blocurile finalizate stau goale. In Bucuresti sunt 9.000 de unitati locative finalizate sau in curs de finalizare nevandute, preturile medii au scazut anul acesta cu pana la 17% in unele zone, iar numarul de unitati cu finalizare in 2012 a coborat de 3 ori, fata de 2010. Pretul mediu al apartamentelor noi din Capitala a scazut cu 12% anul acesta fata de 2010, cele mai mari declinuri, de peste 17%, fiind in zona de est. Cea mai mica scadere, de doar 3%, a fost in sud, iar in centru, preturile au crescut foarte usor, cu 0,3%. In vest s-a inregistrat o reducere de 12,8% fata de 2010, iar in nord, de 7,8%. Cele mai mici preturi pe metru patrat construit se gasesc in vest, de circa 800 de euro, urmeaza sudul cu 917 euro si estul cu 926 euro. In nord preturile depasesc inca 1.000 euro pe mp, iar in centru se situeaza la peste 1.550 euro pe metru patrat. Sursa: Daily Business

Ce mai ramane din autostrada Transilvania

Constructorul american se plange ca ar fi o victima politica. La cateva saptamani dupa ce fostul premier Adrian Nastase, semnatar in 2003 al contractului cu firma americana, a inceput un razboi al declaratiilor pe tema autostrazii cu actualii guvernanti, oficialii firmei americane au decis sa iasa din tacerea pe care si-o autoimpusesera. Prin reprezentantii ei, firma americana, care la opt ani de la inceputul proiectului a incasat peste jumatate din suma prevazuta initial pentru doar aproximativ 20% din lucrari, a afirmat ieri: "In decursul anilor, am lucrat impreuna cu Guvernul de la momentul respectiv, indiferent de apartenenta politica a acestuia. Bechtel si-a desfasurat in permanenta activitatea in conformitate cu cele mai riguroase standarde etice". Sursa: Stiri.rol.ro

Mihai Grecu: "Compania de autostrazi este in metastaza"

Mihai Grecu, fost director al CNADNR a scris pe forumul skyscrapercity.com ca institutia pe care a condus-o este "in metastaza". "Nu am vazut nicioaltă institutie (publica sau nu) in care motivarea angajatilor sa fie la un nivel atat de jos", a mai scris Mihai Grecu, care a mai scris pe forum ca la CNADNR "se gaseste o stare de demoralizare generala foarte greu de descris (cel putin asa era, caci eu din 2008 nu am mai avut absolut nicio interactie cu aceasta institutie)." Ludovic Orban, care era ministru la transporturi in 2008, l-a demis pe directorul general al Companiei Nationale Autostrazi si drumuri Nationale (CNADNR), Mihai Grecu, pe motiv ca a constatat mai multe nereguli in activitatea sa. Sursa: Capital

Kaufland trimite sute de oameni in somaj, peste noapte

Reteaua de hipermarketuri va renunta, de luni, la merchandiserii furnizorilor de produse proaspete. Furnizorii, care sunt de fapt  angajatorii merchandiserilor din magazinele Kaufland, considera ca retailerul german este autorul moral al acestei situatii. Furnizorii de produse alimentare proaspete din Kaufland vor fi obligati, de luni 17 octombrie, sa-si retraga merchandiserii din magazinele acestei retele, potrivit unor surse din piata. Comerciantul german, parte a grupului  Lidl & Schwarz, este intr-un proces de internalizare treptata a activitatii de emitere a comenzilor si aprovizionare a rafturilor, ceea ce va duce la eliminarea a sute de merchandiseri ai producatorilor, care-si desfasurau activitatea in magazinele Kaufland. Sursa: Money.ro