Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Acestea includ cookie-uri externe de la site-uri web de social media, protectie spam sau pentru analiza traficului pe acest site. Aveti posibilitatea sa modificati oricand setarile cookie-urilor. Setari cookies

Meniu Anunt

Acest site foloseste cookie-uri pentru o mai buna experienta de vizitare. Acestea includ cookie-uri externe de la site-uri web de social media, protectie spam sau pentru analiza traficului pe acest site. Aveti posibilitatea sa modificati oricand setarile cookie-urilor. Setari cookies

15-11-2013

Atentie! Poduri si pontoane subrede in Cismigiu si Herastrau

share:

Atentie! Poduri si pontoane subrede in Cismigiu si Herastrau
Pe sub "Podul Mare" din Cismigiu trec vara zeci de oameni care se plimba cu barca pe lac, iar alti zeci de pietoni il traverseaza, cu toate ca este nesigur si ar putea ceda oricand.

Afaceristii asiatici au noi tinte: castelele si podgoriile franceze

Nu mai putin de 12 castele din zona Bordeaux au fost achizitionate in ultimele luni de investitori chinezi, conform Bloomberg. Alte 10 tranzactii sunt in curs de derulare. Pe langa plusul de imagine, asiaticii cauta profituri uriase din exportul de vin frantuzesc catre pietele emergente. In majoritatea cazurilor, asiaticii care decid sa investeasca intr-un sector atat de exclusivist precum cel al vinurilor franceze cu traditie nu isi doresc decat sa obtina profituri importante din exportul catre pietele din statele emergente. Exista insa si o importanta componenta de „blazon”. Nu orice chinez poate vinde in propria retea de hoteluri din Asia vinuri purtand emblema Bordeaux. Capital

Cum evitam noile norme BNR: Credite de la bancile pentru locuinte

Bancile pentru locuinte incep sa devina tot mai atractive pentru clienti, in conditiile in care acestia pot accesa un credit la o dobanda mai mica fata de alte produse din piata, insa dupa ce economisesc o parte din suma necesara, care astfel devine avans. Aceste produse de economisire-creditare ar putea evolua bine anul acesta, in conditiile in care nu sunt afectate de noile norme BNR. Creditele oferite de bancile pentru locuinte se acorda numai in lei, iar clientii trebuie mai intai sa stranga o suma de bani (folosita ca avans la imprumut), apoi sa ia un credit pentru domeniul locativ, fie ca este vorba de o achizitie sau de renovare. In urma noilor norme emise de Banca Nationala a Romaniei (BNR), care solicita garantii mai mari la imprumuturile ipotecare, depozitele se arata a fi o solutie viabila si tot mai utilizata. Astfel, pe partea de economisire au stat foarte bine bancile pentru locuinte, care pun la dispozitia clientilor produse de economisire-creditare, cu dobanzi ceva mai atractive la imprumuturi (chiar daca la depozite dobanzile sunt mai mici). Daily Business

Atentie! Poduri si pontoane subrede in Cismigiu si Herastrau

Cele mai importante parcuri din Capitala nu au fost reconsolidate de zeci de ani. Mai mult, consilierii au respins o hotărare privind refacerea lor. Viata a mii de oameni e in pericol! Pe sub "Podul Mare" din parcul bucurestean Cismigiu trec vara zeci de oameni care se plimba cu barca pe lac, iar alti zeci de pietoni il traverseaza, cu toate ca, potrivit autoritatilor locale, este nesigur si ar putea ceda oricand. In aceeasi situatie este si "Podul de Nuc" din acelasi parc. Cu toate acestea, alesii generali au refuzat, joia trecuta, sa voteze reabilitarea lor fara sa-si motiveze in vreun fel decizia. "Pentru asigurarea conditiilor minime de siguranta a circulatiei pietonale sunt necesare lucrari de consolidare", se specifica in expunerea de motive a doua proiecte de hotarare a Consiliului General al Capitalei, care prevad reabilitarea lor. EVZ.ro

Se relanseaza proiectul autostrazii Comarnic-Brasov

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii va publica in martie anuntul de intentie pentru revizuirea studiului de fezabilitate a autostrazii Comarnic-Brasov, proiect pentru care se prevazusera inceperea lucrarilor inca din 2009. Proiectul autostrazii Bucuresti - Brasov care urma sa includa si segmentul de aproape 60 de kilometri de la Comarnic la Brasov este discutat de autoritati inca de la inceputul anilor 2000. Lipsa de finantare a intarziat lucrarile an de an, desi termenul de finalizare a intregii autostrazii fusese preconizat pentru 2013. Abia in 2008 a fost dat ordinul de incepere a lucrarilor pentru segmentul de autostrada de la Bucuresti la Ploiesti, iar pentru Comarnic-Brasov nici in prezent nu este realizat vreun metru de drum. Stiri.rol.ro