Meniu Anunt
12-06-2018

Sfaturi imobiliare de la specialistii Titirez.ro: 5 motive pentru care nu ai suficiente vizionari!

share:

Sfaturi imobiliare de la specialistii Titirez.ro: 5 motive pentru care nu ai suficiente vizionari!
Te-ai intrebat vreodata de ce proprietatea ta nu are vizionari, in timp ce vecinul tau si-a listat casa si a obtinut un antecontract dupa 2 zile, iar un alt vecin a avut 15 vizionari in 2 saptamani si a vandut exact la pretul cerut?

Mai ales în aceasta perioada, in care cumparatorii cauta intens proprietati si mai au inca acces la fonduri Prima Casa, auziți tot felul de povesti de succes despre vanzari in timp record si vizionari imediat dupa listare.

Dar oricat de multe povesti imobiliare de succes ati auzi, exista inca pe atatea despre proprietati care au stat peste 3 luni in piata, cu scaderi succesive de pret. Diferenta este ca aceste situatii nu sunt un motiv de mandrie publica pentru proprietari. 

Vizionarile sunt esentiale pentru a obtine in sfarsit o oferta concreta. In lipsa acestora, proprietatea nu are cum sa se vanda. Intregul scop al promovarii imobiliare este sa atraga atentia cumparatorilor potriviti asupra ofertei voastre. Haideti sa aflam care sunt cele mai frecvente motive pentru care clienti interesati nu va calca pragul.

for-sale

5 MOTIVE PENTRU CARE NU AVETI SUFICIENTE VIZIONARI:

1. Vanzatorul este prea increzator in proprietatea sa

Supraevaluarea calitatilor unei proprietati poate contribui la lipsa de vizionari. Un vânzător nerealist este convins ca proprietatea sa este mai bună decât oricare alta și ca poate obține zeci de mii de euro in plus fata decât orice altă locuință comparabilă de pe piața. 

De asemenea, unii vanzatori se pot baza pe cererea aparent mare din piata si pe statisticile legate de cresterile constante din imobiliare pentru a crede ca isi vor vinde proprietatea foarte repede si la pret mare, fara sa analizeze ofertele comparabile sau sa puna la punct micile detalii care fac diferenta.

Daca nu cunoasteti secretele piatei imobiliare foarte bine, apelati la serviciile unui consultant specializat in zona dumneavoastra, care sa cunoasca foarte bine istoricul preturilor si ceea ce cauta cumparatorii.

2. Pretul de listare este exagerat

Aproximativ 70% din succesul unei tranzactii imobiliare porneste de la pretul corect stabilit. Un pret exagerat de mare fata de alte proprietati comparabile din piata nu poate fi vreodata justificat si nici cel mai mare buget de marketing nu va poate aduce clienti interesati.

Internetul a schimbat complet modul in care informatiile imobiliare pot fi obtinute. Cumpărătorii au acces la fiecare locuință de pe piață, la un click distanta. În cazul în care oferta ta nu se incadreaza in pretul proprietatilor comparabile, nimeni nu te va suna pentru o vizionare.

Cumparatorii se orienteaza in prima instanta dupa fotogarfia principala, zona si pretul proprietatii. O oferta care la 49000 de euro ar atrage multi cumparatori interesati poate sa nu primeasca nici un telefon la 55000 de euro, daca sunt multe oferte imobiliare comparabile la pret mai mic.

3. Fotografiile nu pun in valoare proprietatea

Photoshop-floor

După ce ați stabilit prețul corect al proprietatii dvs., cel de-al doilea element important pentru a obtine vizionari este un set bun de fotografii imobiliare. In ziua de astazi, marea majoritate a agentiilor imobiliare detin aparatura foto profesionista sau apeleaza la fotografi specializati. Urmati modelul impus de specialistii din domeniu, daca doriti sa aveti o tranzactie buna si rapida.

Fotografiile atrag sau inlatura atenția potențialilor cumpărători de case. Dacă nu le plac fotografiile, nu vor mai programa o vizionare. Pur si simplu vor merge mai departe, catre urmatoarele oferte imobiliare frumos prezentate.

4.Nu ai pregatit corespunzator proprietatea

Chiar daca pretul este corect si fotografiile profesioniste, proprietatea poate fi ocolita de potentiali cumparatori daca interiorul ramane prea aglomerat, plin de obiecte personalizate sau murdar. Nici cele mai bune fotografii din lume nu pot fi atractive, daca se pot observa usor probleme de igiena sau de neglijenta. O proprietate neingrijita ascunde si alte probleme ignorate in timp.

5.Nu esti niciodata disponibil pentru vizionari

Odata ce o proprietate este lansata in piata, vanzarea ei trebuie sa devina o prioritate pentru tine. Cumparatorii nu vor avea neaparat acelasi program ca tine si trebuie sa faci tot posibilul pentru a ii primi la vizionare atunci cand este convenabil pentru ei.

Daca stii ca ai un program foarte incarcat, cea mai buna varianta este sa apelezi la serviciile unei agentii imobiliare care sa poata prezenta casa si in absenta ta. Chiar si o singura vizionare ratata poate insemna o oferta buna pierduta.

--

O vânzare de succes nu este o întâmplare. Acesta este de obicei rezultatul unui plan atent elaborat. Dacă vă listați casa și nu aveti vizionari, este timpul să vă opriti și să aruncați o privire in jur. Este important să vă reajustați strategia cat mai devreme, deoarece o oferta veche in piata atrage automat suspiciunea cumparatorilor.

Pentru a va maximiza sansele de a va vinde proprietatea la pretul dorit, incarcati oferta voastra pe portalul Titirez.ro sau apelati la serviciile unei agentii imobiliare recomandate de noi.