Meniu Anunt
15-11-2013

Lidl comunica si cauta clienti pe Facebook

share:

Lidl comunica si cauta clienti pe Facebook
Retailerul lanseaza prima colectie de imbracaminte business pentru barbati, ocazie cu care isi invita clientii la un nou concurs pe Facebook.

Vilele lui Ceausescu ar putea fi transformate in blocuri de lux

Palatul Primaverii, fosta resedinta a dictatorului Nicolae Ceausescu si vilele de protocol Lac 1 si Lac 2 au trecut in patrimoniu privat si ar putea fi scoase la licitatie. Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS) a trecut celebrele locuinte ale fostului presedinte al Romaniei, Nicolae Ceausescu, din patrimoniu public al statului, in cel privat, scrie adevarul.ro Este vorba de vilele de protocol Lac 1 si Lac 2 si de resedinta familiei Ceausescu, Palatul Primaverii. Astfel, aceste trei imobile ar putea fi scoase la licitatie de catre institutie si ar putea fi cumparate de catre oricine. De asemenea, cladirile nu sunt inregistrate ca monumente istorice. „Eu nu cred ca se va obtine atat de mult pe cat se crede pe aceste trei locuinte. Si pentru ca nu sunt inregistrate ca monumente istorice, poate chiar va veni un cumparator care va castiga licitatia si va demola Palatul Primaverii, iar in locul lui va construi un bloc cu 10 etaje“, a explicat Eduard Uzunov, presedintele companiei imobiliare Regatta. B365.ro

Lidl comunica si cauta clienti pe Facebook

Lidl continua investitiile in Romania prin inaugurarea, pe 12 decembrie, a unui magazin nou construit, in Iasi. Reteaua sa din Romania numara in prezent 129 magazine. Tot luni, retailerul lanseaza si prima colectie de imbracaminte business pentru barbati, ocazie cu care isi invita clientii la un nou concurs pe Facebook. Magazinele lantului german de tip discount Lidl au in rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind marci proprii. Printre cei care fabrica produse care sunt comercializate sub marcile Lidl se numara Albalact, Vel Pitar si Cris Tim; de altfel, doua treimi din marfurile vandute in magazinele Lidl sunt produse in Romania. Lidl, care a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, anul trecut, de la Plus, a deschis, incepand cu 6 octombrie, 22 de magazine noi in Romania; pentru ultimii discounteri intrati in piata, “interesante“ sunt orasele cu peste 30.000 de locuitori. Capital

Lux in Romania, editia decembrie - Valentino, Escada, Burberry si Versace by H&M

Daca pentru chinezi 2011 a fost anul iepurelui, pentru romani a fost anul luxului, in conditiile in care pe piata locala isi pregatesc intrarea trei branduri de lux: Valentino, Escada si Burberry. Asta daca nu punem la socoteala si Versace, care a ajuns in magazinele H&M din Romania in noiembrie, cu colectia special creata pentru suedezi. Cu ajutorul filmelor cu Audrey Hepburn, a revistelor despre si de moda si, de ce nu, a plimbarilor pe Champs-Elisees, Via della Spiga sau Fifth Avenue a fost construita definitia moderna a luxului. Ea se potriveste, in aproape toate cazurile, cu cea din DEX: "fast, eleganta, somptuozitate, splendoare". Luxul in Romania are mai multe definitii in functie de perioada in care il studiem. Inainte de anii '90 luxul era asociat cu blanurile cumparate din magazinele de pe Calea Victoriei sau aduse "in secret din strainatate". Astazi cand vorbim de lux vorbim despre Louis Vuitton, Gucci sau Burberry. Business Magazin

Subway isi amana intrarea pe piata romaneasca

Cel mai mare lant de restaurante tip fast food din lume si-a amanat intrarea pe piata romaneasca, desi anuntase ca va face acest lucru in toamna lui 2011. Motivul? Nu a gasit inca locatiile perfecte. "La ora actuala, suntem in ultima faza a negocierilor pentru cateva locatii in Romania si speram ca vom deschide primele unitati in primul trimestru al anului 2012", a declarat pentru Money.ro Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway. Compania a anuntat anterior ca se orienteaza catre o cladire din centrul Bucurestiului si mall-uri. Reprezentantul Subway adauga faptul ca procesul gasirii locatiilor este unul greoi, avand in vedere ca lantul de fast food vrea sa intre pe piata cu mai multe locatii, bine alese. "Este un proces care dureaza, iar scopul nostru principal este de a deschide in cele mai bune locatii posibile atat pentru partenerii nostri francizati cat si pentru consumatori. De asemenea, pentru noi este extrem de important sa negociem cele mai bune conditii pentru locatiile respective", explica Rumen Radev. Ziare.com