Meniu Anunt
26-11-2019

IN PREMIERA PE TITIREZ.RO! Octavian Badescu dezvaluie IN EXCLUSIVITATE informatii proaspete despre noul concept Freedom Group!

share:

IN PREMIERA PE TITIREZ.RO! Octavian Badescu dezvaluie IN EXCLUSIVITATE informatii proaspete despre noul concept Freedom Group!
Interviu acordat in exclusivitate catre portalul Titirez.ro, in cadrul caruia Octavian Badescu discuta despre noul concept Freedom Group, prima societate de actiuni - poate din lume - care va fi detinuta de agentii imobiliari!

Buna ziua, domnule Badescu si va multumim pentru acordarea acestui interviu in exclusivitate. Saptamana aceasta ati lansat o serie de noutati interesante in piata imobiliara - Faracomision.ro si transformarea agentiei Freedom Group in prima companie din domeniu in care agentii imobiliari sunt si actionari. Care este viziunea dumneavoastra pe termen lung si cum va fi transformata piata imobiliara de aceste noi abordari?

Realitatea este ca am lansat noul model de business Freedom Group, ulterior separarii de RE/MAX. Despre faracomision.ro va fi momentul sa vorbim la un moment dat in urmatoarele saptamani, la momentul lansarii, deocamdata ne limitam in a spune ca proiectul reprezinta raspunsul nostru la intreaga gama de obiectii intalnite in discutiile cu prospectii pentru colaborarea in reprezentare. Iar acum ne-am limitat la o forma de teasing, o pre-lansare, gazduita deocamdata doar prin intermediul revistei in format fizic Titirez Magazine, revista cu o aplecare similara catre inovatie si care are si o audienta semnificativa la evenimentele unde vin si potentiali consumatori finali, carora proiectul li se si adreseaza in principal, oferindu-le servicii suport pentru o tranzactionare pe cont propriu, celor care – indiferent de motive - nu aloca un buget suficient colaborarii cu o agentie imobiliara.


Faptul ca faracomision.ro va putea genera eventual si lead-uri calificate pentru consultantii asociati in Freedom Group este si acesta un aspect demn de luat in calcul, reprezinta un plus pentru agenti.

Freedom Group insa ofera servicii suport cu precadere consultantilor imobiliari si – prin intermediul acestora – implicit consumatorilor finali.


Pilonii principali in jurul carora se construieste acest proiect care are si el potentialul de a deveni relevant inclusiv la nivel international sunt reprezentati de organizarea ca societate de actiuni in care agentii imobiliari pot detine participatii, de oportunitatea de a-si pastra 100% din veniturile generate prin comisioane si de a nu fi nevoiti sa renunte la brandul propriu atunci cand devin actionari si clienti ai Freedom Group.


Oferim inclusiv accesul la o oportunitate investitionala si invitam la constructia impreuna a celei mai relevante companii de consultanta imobiliara din aceasta parte a Europei. Spre deosebire de orice alt proiect in care practic se afirma “vino la mine”, oferta noastra catre agenti si agentii este de tipul “vino la tine” - formula unica in piata.


Prin aceste proiecte vizam la acest moment sa deservim practic o gama foarte larga de potentiali clienti care valorizeaza serviciile pe care le punem la dispozitie si totodata o gama larga de agenti imobiliari cu un nivel al performantei individuale cel putin mediu.


Dupa cativa ani de la intrarea in piata imobiliara, ati decis sa scoateti brandul Freedom Group de sub “umbrela” Re/Max si sa transformati radical modelul de business. Ne puteti povesti mai multe despre noul concept destinat specialistilor din domeniul imobiliar?


Am plecat de la principalele problematici identificate de noi in piata si oarecum conexate intre ele - anume productivitatea perfectibila de la nivelul agentiilor si agentilor imobiliari, faptul ca sunt mii de agentii, insa doar cateva fac realmente un profit - antreprenorial vorbind, faptul ca intra in industrie multi agenti si raman putini, fragmentarea pietei, deficitul de educatie pornind si de la consumator, un consumator orientat implicit si catre solutii de tip DIY (do it yourself) – si am identificat posibile cauze si apoi solutii, in prezent implementandu-le.

Fiecare produs isi are clientii sai si exista o definire a adresabilitatii ofertei noastre inclusiv la nivelul clientilor finali - proprietari, cumparatori sau chiriasi -, nu ne adresam chiar tuturor, tema fiind insa suficient de detaliat prezentata la sectiunile aferente din site-ul www.freedomgroup.ro

Tuturor le oferim servicii suport menite a-i ajuta in demersurile vizand tranzactionarea in conditii eficiente si favorabile lor.

Venim astfel cu propuneri extrem de avantajoase pentru toata lumea, care in acelasi timp fac si un sens economic, iar o privire pe site si pe portalul inclus sunt convins ca va clarifica multe posibile intrebari.

Care este profilul agentului care ar performa in cadrul noului concept Freedom Group? Este potrivit pentru oricine?

Este potrivit pentru suficienti, daca ar fi sa oferim un reper - pentru toti cei care se afla la un nivel de comisioane brute generate de peste 10.000 euro anual.

Cand ne referim la agenti vorbim deci de cei deja peformanti sau macar rezonabil de buni, care isi doresc o crestere de productivitate, de performanta, in conditiile pastrarii unei proportii cat mai mari din castiguri. Vizam si incepatorii, dar exclusiv pe aceia dedicati, dispusi sa investeasca in viitorul lor. Vizam profesionisti de calitate din alte domenii, care vizeaza o reconversie. Ne adresam in acelasi timp echipelor de agenti si agentiilor imobiliare de dimensiuni mai mici sau medii, care au prin forta imprejujarilor venituri si profitabilitate impredictibile si fluctuante sau chiar si celor de dimensiuni mai mari care considera ca le putem adauga valoare.

Caror agenti nu ne adresam? Potentialilor agenti fara experienta si care doar “testeaza apa” in imobiliare, fara sa se implice si agentilor incepatori sau chiar si mai experimentati care desi sunt de ceva timp in piata nu au reusit sa genereze un nivel minimal decent de venituri comisioane, care sa le reliefeze macar un potential de crestere pentru viitor.

Care sunt principalele instrumente de care un consultant imobiliar profesionist va beneficia in urma afilierii cu brandul Freedom Group si ce avantaje concrete va avea?

Pe scurt – toate, in functie de nevoile fiecaruia, intr-un sistem foarte flexibil, pornind de la oferta de servicii, continuand cu modalitatea de achitare a lor si incluzand si o pleiada de resurse accesabile optional si individual, indiferent de pachet. Fiind multe de spus, mai eficient este sa facem din nou trimitere la site. Dar ne numim Freedom Group si aceasta se evidentiaza si in maniera de constructie a ofertei.

Freedom Group si Faracomision.ro sunt doua concepte complet distincte, sau vor contribui impreuna la conturarea unei game complete de servicii profesioniste pentru cumparatori si proprietari? Care vor fi avantajele pe care acestia din urma le vor resimti?

Sunt distincte, complementare si se pot potenta reciproc, atat pe ele insele, cat si pe clientii lor, fie acestia consumatori finali sau agenti imobiliari.

Avantajul consta in libertatea de optiune, fiecare putand actiona asa cum crede de cuviinta atat timp cat o face pe banii lui, binenteles ca in niste limite rezonabile.

Noi ca facilitatori oferim un “ghidaj” daca vreti, putem in vedere tuturor ca exista niste servicii pentru care pot opta, ca exista anumite beneficii si costuri ale fiecaruia, insa relatia dintre consultant si clientul sau va fi decisiva in aprecierea finala, nu isi permite Freedom Group sa impuna consultantilor nici sa ofere evaluari gratuite pe munca agentilor spre exemplu, insa nici nu ii poate impiedica pe agenti sa o faca, daca si unde considera ca e cazul.

Este si o forma de educare a pietei, daca vreti, trebuie constientizat ca o prestatie de calitate are un anume cost si faptul ca exista prestatii mai slabe calitativ in piata se datoreaza si formei de colaborare pe care clientii finali o pot prefera, tentati de un cost sau de riscuri aparent mici, care in final se pot intoarce ca un bumerang impotriva lor.

Sunteti un antreprenor cu experienta bogata si cateva exit-uri profitabile la activ. Care sunt obiectivele de business ale antreprenorului Octavian Badescu pentru zona imobiliara?

In cel mai bun caz putem construi impreuna o companie de anvergura internationala – Freedom Group, detinuta de catre agenti. Desigur ca si pana la atingerea unui astfel de obiectiv ambitios sunt multe borne, oricare dintre acestea aducand beneficii clientilor si actionarilor.

Cum ar trebui sa fie vazut antreprenorul Octavian Badescu de catre ceilalti specialisti din piata, in urma lansarii celor 2 noi concepte? Prieten, dusman sau partener strategic?

In mod evident, eu pot fi un facilitator, un partener cu care pot castiga mai mult lucrand impreuna. Freedom Group poate fi o companie semnificativa, in care agentii si eventual agentiile sunt actionari si clienti in acelasi timp, avand implicit beneficii pe multiple paliere. Piata si timpul vor decide, insa este o reala oportunitate in opinia mea, nu exista din perspectiva conceptuala o propunere mai completa si mai atractiva pentru noi toti si impreuna putem ajunge foarte departe.