Meniu Anunt
15-11-2013

Dezvoltatorii Champions Rezidence ar vrea sa finalizeze apartamentele, dar nu au bani

share:

Dezvoltatorii Champions Rezidence ar vrea sa finalizeze apartamentele, dar nu au bani
Intelegem supararea clientilor nostri si teama lor ca au pierdut banii dati ca avans pentru apartamente, dar vrem sa-i asiguram ca nu este o teapa. Pur si simplu nu au mai fost bani.

Dezvoltatorii Champions Rezidence ar vrea sa finalizeze apartamentele, dar nu au bani

Razvan Mihalache, unul dintre asociatii TOP Birotica, spune ca lucrarile ar putea fi reluate in doua saptamani. "Se vor incheia alte contracte cu o parte dintre cei care au platit avansul. Ceilalti vor primi banii inapoi". Pana acum s-au antecontractat 17 dintre cele 84 de apartamente. Problemele celor 17 persoane care au platit avansuri considerabile pentru a-si cumpara apartamente in ansamblul "Champions Residence, dezvoltat de firma Top Birotica, ar putea sa inceteze sau cel putin sa fie diminuate in urma unor noi intelegeri cu dezvoltatorii", a declarat pentru Curierul National unul dintre asociati. "Intelegem supararea clientilor nostri si teama lor ca au pierdut banii dati ca avans pentru apartamente, dar vrem sa-i asiguram ca nu este o teapa. Pur si simplu nu au mai fost bani. Noi vrem sa reluam lucrarile si speram sa facem acest lucru in doua saptamani. Curierul National

A aparut hypermarketul de vacante

Parteneriatul cu cel mai mare touroperator din Europa aduce teoretic Eurolines in pole position. Cat de larg îi va surade lui Dragos Anastasiu acest brand? Desi de ani buni ofera toate variantele de concedii ale touroperatorilor romani si straini, a fost destul de greu pentru Dragos Anastasiu, proprietarul Eurolines, sa se dezlipeasca de amprenta autocarului. „Acesta e tributul pe care il platesti atunci cand transporti 12 milioane de persoane, in 16 ani de cand suntem pe piata. Lumea te pune intr‑un sertar si ala esti, nu ca n‑am fi mandri de acel sertar“, spune Anastasiu, precizand ca din studiile companiei sale 95% din romani au auzit de Eurolines. Money.ro

Cum arata sistemul Park&Ride la metroul din Bucuresti si cum functioneaza la Londra. Cine construieste parcari pentru navetisti la marginea Capitalei

Multi dintre soferii orelor de varf in Bucuresti sunt cei care au ales sa se mute in ultimii ani in localitatile "suburbii" ale Capitalei. In acest context, un sistem "Park&Ride" in jurul retelei de metrou, cel mai eficient sistem de transport in comun din Bucuresti, ar fi o alternativa pentru cine nu vrea sa strabata orasul cu masina, insa la noi un astfel de sistem este aproape inexistent. Intrebate, autoritatile fie dau din umeri, fie anunta proiecte pe viitor. Pana in prezent, doar Sectorul 6 a deschis o parcare de 700 de locuri aproape de statia de metrou Pacii. Insuficient. Spre comparatie, in Londra exista 60 de parcari "oficiale" care deservesc 8 din cele 11 linii de metrou (undeground). Hot News

Terra Park, primul parc de distractie al Capitalei

Primul parc de distractii al Capitalei, Terra Park, o investitie de peste 25 milioane de euro, aduce bucurestenilor, de duminica, 30 de echipamente noi, asemenea celor din marile capitale din Europa si din lume. In cei 30.000 de metri patrati ai Terra Park sunt montate pentru inceput 17 echipamente de exterior si 13 de interior. Printre vedetele Terra Park se numară ZForce Tower, platforma care se se ridica la o inaltime de 53 m, popularul Rollercoaster, cu un traseu de 310 metri si o inaltime maxima de rulare de 11 metri, precum si Hydrolift-ul, toboganul de apa cu barci, care permite coborarea de la o inaltime de 15 metri. Nu lipsesc nici echipamentele clasice din parcurile de distractii europene: roti panoramice, bumper-cars, trenulete si carusele pentru toate varstele. Cotidianul