Meniu Anunt
20-06-2018

De vorba cu....Vlad Vlasceanu, director tIMOn

share:

De vorba cu....Vlad Vlasceanu, director tIMOn
Targurile imobiliare vor arata diferit in 2011 promite Vlad Vlasceanu, director general tIMOn.

Targurile imobiliare vor arata diferit in 2011 promite Vlad Vlasceanu, director general tIMOn. Si asta pentru ca profilul clientul de imobiliare s-a schimbat in profunzime in ultimul an. Acum, el este mai pretentios pentru ca nu cauta doar o locuinta ci si un mediu care sa i se potriveasca la un pret cat mai bun. “Am ales ca in 2011 sa ne schimbam si noi viziunea, pentru a veni in intampinarea clientilor care vin la tIMOn.  Am gandit de fiecare data evenimente care sa nu reprezinte simple expozitii, realizand concepte ce au fost extrem de folositoare atat vizitatorilor, cat si principalilor jucatori din piata, care ne-au fost parteneri. Anul acesta, sub patronajul tIMOn vor fi lansate doua noi branduri de expozitii imobiliare - unul premium, iar celalalt de cartier - care vor fi disponibile in februarie, iunie si noiembrie/decembrie doar unor dezvoltatori si unui anumit public vizitator”, spune Vlasceanu.

Standurile de amenajare interioara, o noutate in 2011 la tIMOn

In plus fata de anii precedenti la targurile imobiliare tIMOn vom gasi, pe langa locuinte, si standuri de amenajare interioara. Astfel, in 2011 vizitatorii au oportunitatea de a–si face si un calcul despre cum o sa arate si cat o sa il coste amenajarea locuintei pe care vrea s-o cumpere. “Achizitia locuintei este cea mai grea parte, dar nu se termina totul cu semnarea actelor. Se pot cheltui multi sau foarte multi bani pe decorare. Sau din contra, poti fi foarte econom si la acest capitol. Depinde de nevoile fiecaruia. Iar tIMOn asta a incercat sa ofere intotdeauna: oferte pentru fiecare. La fel va fi si in acest an, atat pe partea de locuinte cat si pe cea de amenajari”, explica directorul tIMOn.

Anul acesta expozitiile din primavara si toamna vor fi gazduite de Piata Constitutiei. Participarea celor mai importante proiecte imobiliare la fiecare editie tIMOn este o constanta care se va pastra mereu. Si asta pentru ca 25.000 de vizitatori care au trecut pragurile targurilor tIMOn, cifra atinsa intr-un singur an, sa aiba motive sa revina.

Ce cauta romanii la targurile imobiliare din perioada de criza?

Cei mai multi clienti cauta, in aceasta perioada, apartamente cu suprafete mici, care au un pret mai mic. “Multi dezvoltatori au simtit acest trend si au construit in consecinta, deci majoritatea ofertelor de la targ este de asteptat sa fie pentru acest segment. Totusi, clientii care cauta mai mult de atat nu sunt tocmai putini, motiv pentru care nu putem sa ii neglijam. Asadar, o sa avem ca intotdeauna o oferta completa care sa avantajeze clientii din toate categoriile, de la apartamente cu suprafete si preturi mici pana la cele mai luxoase locuinte, case de vacanta, vile si penthouse-uri “, a precizat pentru titirez.ro Vlad Vlasceanu.