Meniu Anunt
11-12-2015

AFI Palace Cotroceni isi extinde portofoliul de branduri cu Altex, DIKA, Buzz si Candrani

share:

AFI Palace Cotroceni isi extinde portofoliul de branduri cu Altex, DIKA, Buzz si Candrani
AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, si-a mărit portofoliul de branduri prin lansările recente ale magazinelor Altex, DIKA, Buzz și Candrani.

AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, si-a mărit portofoliul de branduri prin lansările recente ale magazinelor Altex, DIKA, Buzz și Candrani.

Astfel, centrul comercial pune la dispoziția vizitatorilor săi noi atracții în materie de shopping. 

" Seria lansărilor de magazine noi va continua până la finalul anului”, a declarat Aura Dinu, Head of Marketing AFI Palace Malls Division. 

Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, și-a deschis portile în AFI Palace Cotroceni la finalul lunii noiembrie. Noul spațiu este primul magazin din București în care Altex a pus în aplicare inovația adusă în acest an pe piața de profil privind experiența consumatorului, prin oferirea de servicii post-vânzare. 

În noul showroom Altex oferă o gamă de peste 10.000 de produse electro-IT. În ceea ce privește magazinele de articole vestimentare și încălțăminte, AFI Palace Cotroceni a adăugat pe harta sa încă trei branduri noi, respectiv DIKA, Buzz și Candrani. 

Magazinul DIKA din AFI Palace Cotroceni este cel de-al doilea deschis în România. Originar din Bulgaria, DIKA conține piese vestimentare, încălțăminte, genți și alte accesorii pentru doamne și domnișoare.

Magazinul de încălțăminte Buzz a fost inclus din luna noiembrie în portofoliul AFI Palace Cotroceni. Acesta propune o varietate mare de modele de pantofi sport și reunește branduri precum New Balance, Adidas, Nike, Converse All Star și altele. 

Candrani, un alt magazin de încălțăminte, a fost deschis în luna noiembrie în AFI Palace Cotroceni. Este un producător românesc, dar care în colaborare cu designeri italieni, realizează pantofi sport atât pentru femei, cât și pentru bărbați.

Sursa: dailybusiness.ro