Titirez.ro și imoPR – o rețea de site-uri imobiliare și agenția de marketing asociată. Combinația perfectă pentru a furniza servicii de promovare complete în industria de real estate


Pe fondul precauției sporite manifestate de potențialii cumpărători de locuințe, strategia de marketing a unui dezvoltator sau proiect rezidențial devine cu atât mai importantă.

Pe măsură ce peisajul imobiliar autohton devine din ce în ce mai complex, odată cu apariția în piață a unor noi și noi jucători, respectiv proiecte (rezidențiale, dar nu numai), este evident că nevoia acestora de a se diferenția de concurență devine tot mai acută. Asta cu atât mai mult cu cât, pe fondul provocărilor politico-economice actuale, potențialii clienți – fie persoane care doresc să cumpere sau să închirieze locuințe, fie companii interesate de diverse active imobiliare – sunt nu doar semnificativ mai educați decât în urmă cu 10 sau chiar 5 ani, ci și sensibil mai precauți când vine vorba de asumarea unor angajamente financiare majore. „După cum se știe, caracterul inovator sau calitatea deosebită a unui produs sau serviciu nu sunt suficiente, în ele însele, pentru a asigura succesul unui business – care se măsoară, cel mai adesea, prin volumul de vânzări. Pentru a ajunge la publicul-țintă și a transforma un client potențial într-unul real, activ, strategia de marketing abordată joacă un rol crucial. Este un adevăr general valabil, dar pe care acum îl vedem manifestându-se mai limpede ca niciodată pe piața imobiliară locală”, spune Costina Petrescu, CEO-ul rețelei de site-uri Titirez.ro, dar și al imoPR, agenția de marketing și publicitate asociată.


Citește și:

imoPR, agenția de marketing și publicitate asociată Titirez.ro și dedicată exclusiv segmentului imobiliar, a fost nominalizată ca «Agenția anului» la Gala Real Estate Magazine


Servicii personalizate, perfect adaptate fiecărui domeniu de activitate

Femeia de afaceri punctează, de altfel, că nevoia crescândă de servicii de promovare profesioniste resimțită de jucătorii din real estate-ul autohton a funcționat de-a lungul timpului – și continuă să funcționeze – ca un catalizator pentru evoluția organică a businessului pe care îl conduce. Astfel, în octombrie 2010 se lansa în România Titirez.ro, un nou portal de anunțuri imobiliare, pe care statisticile oficiale privitoare la trafic îl plasează în momentul de față printre primii 3 jucători de profil. Important de remarcat este însă că, astăzi, Titirez.ro reprezintă, de fapt, un brand-umbrelă pentru o amplă rețea integrată, de 17 site-uri imobiliare nișate, fiecare cu specificul său – printre care se numără imobiliare24.ro, multecase.ro, imobiliare-net.ro, anunturi-imobiliare.net, anuntimobiliar.ro, paginiimobiliare.ro etc. „Este vorba de o diferențiere atentă, ce ilustrează perfect linia noastră directoare în business: aceea de a oferi clienților noștri servicii personalizate, cât mai bine rafinate și adaptate segmentului pe care activează. Credem că aceasta este cheia unui marketing eficient, indiferent de domeniul de activitate la care ne raportăm”, subliniază Costina Petrescu.

Parte din efortul permanent de a veni în întâmpinarea nevoilor specifice ale clienților din domeniul imobiliar a fost și lansarea CRM-ului ImobManager. Acesta a fost gândit ca un instrument util, dedicat profesioniștilor din domeniu – în special agenți și agenții imobiliare, dar și reprezentanți ai companiilor dezvoltatoare –, care astfel își pot gestiona mult mai ușor atât portofoliul de proprietăți, cât și activitatea zilnică.


Citește și:

Am fost acolo: Costina Petrescu, CEO Titirez.ro și imoPR, a participat, ca speaker, la conferința “Women in Real Estate“, organizată de Real Estate Magazine


Prima agenție de marketing și publicitate dedicată exclusiv imobiliarelor

2019, an marcat de un apetit robust pentru achiziții de locuințe, dar și de un trend sensibil ascendent al prețurilor, în contrapunct cu majorarea susținută a ofertei pe segmentul rezidențial, a fost momentul potrivit pentru a trece la următorul nivel de dezvoltare a businessului. Astfel, tot în luna octombrie, a avut loc lansarea oficială a imoPR – prima agenție românească de marketing, publicitate și comunicare dedicată exclusiv domeniului imobiliar. „Menținând un contact permanent și apropiat cu baza noastră de clienți, am observat că, dincolo de o promovare eficientă a ofertelor de vânzare sau închiriere pe care le aveau în portofoliu, aceștia își doreau o paletă de servicii mai extinsă, în măsură să răspundă, aplicat, unor nevoi punctuale diverse: în primul rând, aveau nevoie de ajutor în conceperea unei strategii de marketing adecvate pentru produsul pe care îl aveau de oferit, de realizarea unor materiale de promovare atractive și eficiente, de servicii profesioniste de grafică și copywriting, dar și de gestionarea comunicărilor mediatice. Am decis, așadar, să investim în capitalul nostru uman, pentru a putea aduce toate aceste servicii sub un singur acoperiș, la un nivel înalt de calitate. Așa a luat naștere noul brand, imoPR, asociat Titirez.ro și ImobManager”, detaliază Costina Petrescu.


Citește și:

Am fost acolo: echipa Titirez.ro și imoPR a luat „pulsul” pieței rezidențiale la Salonul Imobiliar București, din 5-7 mai 2023


Pandemia și războiul ruso-ucrainean au acutizat concurența din piață

Declanșarea pandemiei de Covid-19, ce a survenit la scurt timp de la fondarea agenției, a venit ca o validare incontestabilă a deciziei de extindere a businessului. Asta pentru că, deși se bucura, per ansamblu, de un climat foarte propice, real estate-ul autohton s-a văzut lovit, dintr-o dată, de starea generală de incertitudine și expectativă creată și alimentată de situația fără precedent din domeniul sanitar. A fost un moment în care în special jucătorii din domeniul rezidențial și-au dat seama că au nevoie, mai mult ca oricând, de o strategie de promovare inteligentă pentru a reuși să mențină treaz interesul potențialilor cumpărători, chiar și pe durata stării de urgență, pentru ca, ulterior, lucrurile să revină cât mai repede la normal.

După eliminarea treptată a restricțiilor impuse pe fondul pandemiei, activitatea de tranzacționare din sectorul rezidențial și-a revenit destul de bine, chiar dacă a continuat să se lupte, în culise, cu efectele acestora. Izbucnirea războiului dintre Rusia și Ucraina, în februarie anul trecut, a ridicat, însă, noi piedici în calea dezvoltării pieței. Pe fondul conflictului armat dintre cele două țări, scumpirea materialelor de construcție a continuat într-un ritm alert, trăgând după sine prețurile locuințelor, în vreme ce atitudinea de precauție a cumpărătorilor a prins noi rădăcini, alimentată și de majorarea costurilor creditelor. „La începutul lui 2023, perspectivele pieței imobiliare nu arătau neapărat mai bine decât ce am văzut în 2022, motiv pentru care competiția dintre dezvoltatori și vânzători de locuințe în general se întrevede și mai acerbă decât în anii trecuți. Potențialii cumpărători nu vor dispărea din piață, însă aceștia vor fi extrem de atenți la cum își cheltuie banii, iar o strategie de marketing eficientă, întru totul adecvată unui proiect sau produs imobiliar, va face diferența”, conchide reprezentanta Titirez.ro și imoPR.

Notă: Acest articol a fost publicat mai întâi în ediția tipărită a Titirez Magazine, revista specializată, cu apariție periodică, realizată de portalul imobiliar Titirez.ro. Ajunsă la ediția a VII-a, publicația este distribuită GRATUIT în cadrul târgurilor imobiliare din Capitală, dar și în centre de afaceri și alte puncte de interes pentru jucătorii din industria de real estate, atât dezvoltatori, agenții, bănci și brokeri de credite, cât și clienți finali, cumpărători sau chiriași.


Citește și:

Titirez.ro: Perspectivele pieței rezidențiale din România în 2023. Este un scenariu probabil ca prețurile locuințelor să intre pe un făgaș descendent?


 

Contul meu Anunt nou