Meniu Anunt
17-12-2020

Reprezinti o agentie imobiliara? Iata 5 idei pentru promovarea online a proprietatilor din portofoliu!

share:

Reprezinti o agentie imobiliara? Iata 5 idei pentru promovarea online a proprietatilor din portofoliu!
A te distinge de competitori atunci cand vine vorba de comert este absolut vital. La urma urmei, cum ar putea cineva sa auda de tine sau de afacerea ta daca nu esti accesibil imediat?

Cand vine vorba de vanzari, exista tehnici dovedite pentru a obtine rezultate. Ultimul an, 2020, a demonstrat ca mediul online a salvat multe afaceri care s-au inchis fizic.

Afacerile s-au adaptat cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de agentiile dedicate, cum este si Agentia re7consulting.ro, care ofera servicii complete de marketing online companiilor din Romania si Germania.

Specialistii agentiei re7consulting din Bucuresti iti propun cateva metode de promovare potrivite pentru o agentie imobiliara care isi doreste mai multe vanzari.

Iata cateva idei demne de luat in considerare:

  1. Lanseaza concursuri.

Concursurile sunt o modalitate excelenta de a te conecta cu publicul și de a-i spori interesul pentru afacerea ta.

Fie ca este vorba despre un concurs de fotografii, videoclipuri sau voturi, exista o mulțime de idei dintre care poti alege.

De exemplu, oferi publicului tau sansa de a castiga un bilet gratuit pentru a distribui/posta un videoclip, un articol sau o fotografie - aceasta este o modalitate excelenta de a face publicitate fara a cheltui o suma semnificativ de mare.

La fel, sondajele si concursurile cu vot se pot dovedi a fi metode foarte eficiente de colectare a feedback-ului publicului si de a ajuta la orientarea deciziilor si a planificarii.

  1. Fii unic pe retelele de socializare.

Abordand subiectul retelelor de socializare, orice blog de marketing imobiliar recomanda iesirea in evidenta prin unicitate.

Postarile generice, fotografiile si status-urile isi fac treaba, sigur, dar pentru a ajunge cu adevarat la public si a creste vanzarile, va trebui sa fii pe cat mai multe fronturi posibil si 100% real.

Alegerea corecta a #hashtag-urilor, continutul distribuit si crearea de infografice atractive pot fi modalitati excelente de a incuraja publicul sa interacționeze cu evenimentul tau.

  1. Marketing urban (sau marketing contextual).

Distribuirea de stiri si statusuri despre evenimentele tale este o metoda excelenta, dar nu garanteaza ca oamenii vor percepe corect mesajul.

Este timpul sa largesti perspectiva si sa te adresezi multimii. Folosirea marketingului urban pentru a-ti promova evenimentul online poate fi o modalitate buna de a genera interes.

Cercetarile arata ca oamenii urasc sa se simta presati intr-o decizie de cumparare. De fapt, a fi cat mai subtil posibil atunci cand iti promovezi evenimentul sau produsul, este crucial.

Agentia re7consulting, in calitate de agentie de marketing online cu experienta pe piata din Germania si Romania, te poate ajuta sugerand ce abordare creativa poti alege pentru a te adrea publicului tau.

  1. Creeaza  un podcast.

In ultimii ani, popularitatea podcast-urilor a explodat. De ce sa nu fii pe val?

Sa presupunem ca ai de prezentat o proprietate imobiliara de lux intr-o zona exclusivista. Gazduind propriul podcast, poti configura interviuri in respectiva proprietate cu artistii, vedete sau influenceri relevanti.

Daca nu stii cum sa te descurci cu propriul podcast pentru a-ti creste vanzarile, exista si alte optiuni. Poti plati pentru a aparea in podcast-uri deja populare in cadrul carora sa te promovezi atat pe tine ca reprezentat al agentiei imobiliare, cat si proprietatile din portofoliul acesteia.

  1. Ocupa-te de continut (Content Marketing).

Un punct important de gandit este strategia  de continut. Prin promovarea unui continut atractiv, pe un blog imobiliar, vei creste sansele ca publicul sa fie interesat si sa doreasca sa afle mai multe. 

Trebuie sa ramai la curent cu trendurile pentru a demonstra publicului tinta ca stii despre ce vorbesti. In loc sa te  concentrezi asupra continutului simplu, banal, despre vanzare pe care nimeni nu il va citi, de ce sa nu impingi puțin limitele?

Esti capabil sa produci continut original si putin controversat, care exprima puncte de vedere si opinii legate de produsele tale?

O agentie de marketing poate focusa interesul folosind un continut cat mai interesant, iar Agentia re7consulting este deseori aleasa de clienti pentru abordarea profesionista si clara a continutului pentru website-uri precum si pentru implementarea unor strategii coerente de marketing online & SEO On-Page/Off-Page cu rezultate dovedite.