Meniu Anunt
05-12-2017

Influenta mallurilor asupra pietei imobiliara din Bucuresti

share:

Influenta mallurilor asupra pietei imobiliara din Bucuresti
Cele mai mari 10 malluri din Bucuresti au o suprafata de peste 550.000 mp si sunt impartite strategic in cele mai importante zone ale Capitalei.

                Mallurile au devenit mai mult decat centre comerciale, ele reprezinta un concept modern preluat de la americani si care ofera diversitate intr-un spariu restrans. Ultimii ani au transformat centrele comerciale in parcuri acoperite, cu numeroase optiuni de divertisment si activitati de petrecere a timpului liber. Desi conceptul este preluat de la americani, Asia se mandreste cu proiecte mai ambitioase si spatii mai mari.  

                Cele mai mari centre comericale ale Bucurestiului gazduiesc in jur de 1000 de magazine cu vanzari totale de 1.3 miliarde de Euro, pe cand veniturile din chirii se ridica la 200 de miliarde de Euro. Detinatorii acestor impresionante constructii aduc in interiorul mallurilor toate facilitatie de care au nevoie clientii. De la spatii de joaca pentru copii, zone de ‘’Food Court’’ si diverse magazine, la supermarketuri in care oamenii pot gasi tot cee ace ii intereseaza. Locurile de relaxare si salile de fitness sunt nelipsite.

                Cele mai mari 10 malluri din Bucuresti au o suprafata de peste 550.000 mp si sunt impartite strategic in cele mai importante zone ale Capitalei. Magazinele si facilitatie care isi fac loc in spatiile acestora influenteaza foarte multe traficul si nivelul clinetilor. Acestia pot alege locatii diferite in functie de nevoi sau pot frecventa acelasi mall timp de mai multi ani daca acesta ii satisfice nevoile.

                Prezenta unui hypermarket schimba total numarul de vizitatori si influenteaza semnificativ vanzarile. Acestia isi adapteaza strategiile de marketing in functie de clientela ce frecventeaza spatiul comercial.  Magazinele si resaturantele sunt si ele adaptate in functie de zona in care mallul se afla.

                Aceste locatii au adus pe piata diversitatea de care au nevoie oamenii. Dupa criza economica din 2008-2009 acest gen de locatii au aparut tot mai des. Odata cu disparitia treptata a crizei economice romanii au inceput sa frecventeze mallurile din ce in ce mai des. Acestea atrag zilnic aproximativ 300.000 de vizitatori.