Meniu Anunt
26-11-2019

Am fost acolo! Wecontent - cea mai importanta conferinta de marketing de continut a anului

share:

Am fost acolo! Wecontent - cea mai importanta conferinta de marketing de continut a anului
In cursul zilei de ieri, echipa Titirez.ro/imoPR a participat la una dintre cele mai asteptate conferinte de marketing de anul acesta - WeContent.

WeContent isi propune in fiecare an sa ne prezinte cele mai interesante si relevante informatii din domeniul marketingului de continut, reusind asta prin intermediul unor speakeri cu un pedigree profesional ireprosabil.

949efd3e-59ab-427b-929f-fda3946d8268

WeContent nu este doar o simpla conferinta profesionala, din care inveti lucruri noi, ci este o experienta in sine, imbinand discursuri antrenante si pline de informatii cu elemente distractive inovatoare. Este un eveniment potrivit atat pentru creatorii de continut, cat si pentru specialistii in marketing sau antreprenori, care au ramas cu o multime de idei proaspete de promovare cu aplicabilitate imediata.

Un eveniment foarte bine organizat, cu speakeri foarte buni! John - gazda conferintei - a fost de-a dreptul încântător cu entuziasmul sau debordant. Am aflat ieri lucruri noi numai bune de implementat in marketingul imobiliar, cu ajutorul imoPR si Titirez.ro, dar si noutati din punct de vedere SEO care duc totul la un alt nivel, la nivelul de nișa, ceea ce ma bucura nespus. Felicit organizatorii si partenerii pentru acest eveniment! Intr-adevar unele paneluri au fost mai interesante ca altele, dar totul e discutabil tinand cont de nisa fiecarui participant - sintetizeaza Costina Petrescu, Director General Titirez.ro & imoPR.

73497948_2612108702184719_3303408395603673088_n 75210180_2612108788851377_8692494399529025536_n

Ce am invatat in cadrul WeContent - editia 2019?

Multe! Sonja Jefferson, Content Strategist si Autor, a subliniat principala caracteristica pe care orice continut de calitate trebuie sa il bifeze: CALITATEA si VALOAREA adusa utilizatorului. Am mai retinut ca trebuie sa ne ascultam constant clientii si sa cream un continut care sa vina intotdeauna in intampinarea nevoilor si problemelor acestora.

De la Valentin Pintilescu, Development Manager in cadrul unuia dintre cele mai mari canale de YouTube destinate copiilor, am aflat ca YouTube este platforma pe care trebuie sa fii prezent daca vrei sa fii relevant in viitor. Continutul video este important, insa crearea de comunitati este scopul principal pe care ar trebui sa il avem in vedere.

Am aflat mai multe despre strategia de continut in marketingul B2B de la Albert Jan Huismam, fondatorul platformei Y Content. Intr-un business B2B, atat clientii potentiali cat si furnizorii de servicii si produse au un nivel foarte ridicat de expertiza in domeniul lor de nisa. Asta inseamna ca devine extrem de important continutul de caliatate, care informeaza pe deplin si convinge.

0c82f4ed-119e-4971-89f0-6f1f8d30cba0

Marcus Tober, fondator al SearchMetrics si reputat specialist SEO, ne-a prezentat statistici interesante legate de traficul organic si de modul in care putem optimiza cat mai bine platformele si continutul. Pe langa aspecte tehnice, deosebit de importanta devina calitatea de expert a autorului unui continut. Astfel, un review onest venit din partea unui specialist sau un articol despre piata imobiliara aparut pe o platforma de real estate vor avea o greutate mult mai mare in pozitionarea Google fata de 10 articole publicate pe bloguri irelevante.

Carlijn Postma, fondatoarea agentiei The Post, ne-a prezentat un nou concept de marketing inspirat de succesul serialelor de pe platforme de streaming: Binge Marketing. Binge Marketing nu presupune doar crearea de continut in cadrul unei campanii care incepe si se termina intr-un moment fix, ci gandirea unei strategii globale, care sa permita serializarea si stabilirea unui fir narativ. Este necesara constanta, viziunea de ansamblu, dar si entuziasmarea cititorilor.

John Wuebben, autor si fondator al agentiei Content Launch, ne-a purtat intr-o calatorie in viitor. Am aflat care vor fi instrumentele pe care le vom folosi in urmatorii 10, 20, 50 de ani. Chiar daca nu am fost de acord cu toate previziunile, ramane interesant exercitiul de imaginatie care ne-a fortat sa ne gandim si la o strategie de adaptare a continutului la cele mai noi tehnologii.

Jay Baer, presedinte al agentiei Convince&Convert, a transmis intr-un stil simpatic si antrenant ideea ca, daca tot cream continut, sa incercam ca de fiecare data sa acoperim cat mai exhaustiv subiectul, astfel incat cititorii sa afle toate informatiile de care au nevoie si sa dea mai departe resursa valoroasa.

5634c952-73d1-47e3-b23d-4e2deea82e07

Concluziile noastre

Una peste alta, WeContent 2019 a fost un eveniment de neratat pentru profesionistii din marketing si crearea de continut. Am invatat multe, ne-am distrat si am avut sansa de a reflecta asupra strategiilor pe care le vom aplica in urmatorii ani, atat pentru dezvoltarea companiei, dar si in cadrul campaniilor gandite pentru clientii Titirez.ro si imoPR