Bucurestiul isi schimba stema. Noul brand al Capitalei

Auchan preia proiectul imobiliar de 1,5 miliarde euro de pe platforma Tractorul

Grupul francez a preluat proiectul de la Flavus Investiti prin divizia Immochan. Francezii vor dezvolta doar partea de retail, pentru celelalte componente cauta parteneri. Francezii de la Auchan au preluat proiectul imobiliare Coresi, ce va fi construit pe fosta platforma industriala Tractorul din Brasov, de la compania Flavus Investitii care a initiat proiectul. Tranzactia a fost realizata prin intermediul diviziei imobiliare a grupului francez, Immochan, iar intentia francezilor este de a construi un centru comercial, informeaza Mediafax. "Exista o tranzactie intre Auchan si Flavus Investitii, dar mai multe detalii vor fi oferite de Auchan intr-o conferinta de presa, organizata independent de noi", au declarat reprezentantii Flavus Investitii, citati de Mediafax. Flavus Investitii au cumparat in 2007 fosta uzina Tractorul, pentru 77 mil. euro. Surse din piata imobiliara au declarat ca francezii au preluat integral proiectul, urmand sa dezvolte pe cont propriu partea de retail, iar pentru celelalte zone sa caute parteneri sau chiar sa revanda aceasta componenta. Auchan si Immochan au anuntat pentru maine o conferinta de presa dedicata proiectului Coresi Shopping Center Brasov. Curierul National

Urmeaza statia "Capitala europeana" din subteran

Sa strabati orasul de la un capat la altul, fara ambuteiaje si soferi nerabdatori. Un vis mai vechi al bucurestenilor incepe acum sa se contureze: se dezvolta reteaua de transport subteran. In fiecare dimineata, sute de mii de bucuresteni se inghesuie la metrou si sunt purtati rapid catre zonele de birouri ale Capitalei, multe periferice. Reteaua subterana, care nu are mai mult de 70 de kilometri in exploatare, s-ar putea dubla in urmatorii 18 ani, daca proiectele promise de Metrorex se vor materializa. „Atunci ne vom lasa masinile acasa, iar viata socială si culturala a orasului se va dezvolta. De altfel, unul dintre obiectivele Uniunii Europene este renuntarea, in viitor, la transportul cu combustibil fosil, astfel incat in oras sa se folosească doar metroul si transportul electric“, da un amanunt Stefan Roseanu, senior partner Club Feroviar. Asadar, se va apropia Bucurestiul de celelalte capitale europene, unde sunt transportati zilnic miloane de calatori? „Cine se poate compara cu reteaua din Londra sau Paris, unde sunt circa 300 de statii? Noi abia daca vom depasi 100 de statii in 2030. Capital

Bucurestiul isi schimba stema. Cum arata noul brand al Capitalei

Primaria Capitalei a platit 100.000 de euro pentru un “city brand” al Bucurestiului si pentru editarea unui Manual de identitate vizuala a institutiei. Au fost alese cladirile si intitutiile care definesc Capitala, o noua stema a orasului si in final si un slogan care prezinta Bucurestiul “ca un oras al contrastelor”, un “amestec intre nou si vechi, liniste si agitatie”. Manualul a fost editat intr-o mie de exemplare, toate urmand a fi pastrate in sertarele institutiei. Potrivit studiului comandat de Primaria Capitalei, Bucurestiul are cateva particularitati pe care se poate construi un brand de succes: “Bucurestiul este orasul in care trecutul intalneste viitorul, iar mostenirea istorica se imbina cu modernitatea” si “Bucurestiul este orasul viu si vibrant, deschis si primitor”. B365.ro

Nimeni nu vrea sa cumpere Mic.ro al lui Patriciu. Pasul urmator - falimentul

Incercarile de vanzare a retelelor de magazine Mic.ro si miniMax au esuat, fapt pentru care administratorul judiciar a anuntat ca va propune creditorilor intrarea firmei in faliment. "Vom cere intrarea in faliment a celor doua retele, pentru ca nu exista posibilitatea reorganizari acestora. Au esuat toate discutiile de preluare", a declarat Otilia Milu, co-manager partner la RVA Insolvency. Aceasta a mentionat ca au fost discutii pentru vanzarea retelelor cu mai multe companii romanesti si straine. Potrivit reprezentantului administratorului judiciar, singura solutie de reorganizare era vanzarea firmelor, pentru ca acestea au conturile goale, iar actionarii nu vor sa mai investeasca nimic. "Vom denunta toate contractele si vom preda spatiile tuturor proprietarilor de magazine. La sfarsitul lunii aprilie sau inceputul lunii mai vom discuta cu creditorii propunerea de intrare in faliment, iar procedura s-ar putea declansa in 2-3 luni", a adaugat Milu. Daily Business

Contul meu Anunt nou